Bona tarda;
Morbo en el tram de Manresa a Cervera? Tarda-nit. Poseu teams i en parlem. Gràcies
Jo 40 anys 176 70 kg pèl curt atlètic-fibrat.
Morbo i poc més ( Manresa- Cervera )
-
sergi201415
- Mensajes: 8
- Registrado: Mar, 27 Jul 2021, 19:17
Re: Morbo i poc més ( Manresa- Cervera )
.
Última edición por ojala el Dom, 21 Jun 2026, 18:27, editado 1 vez en total.
